Post by ssuchoutarwedti on Feb 19, 2022 21:11:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Uphill Rush Water Park Racing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Uphill Rush Water Park Racing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Uphill Rush Water Park Racing 2022 version ▞▞▞
veldig bra og fint spill. Men alltid samme annonse kommer og forstyrrer
Dette spillet for meg er egentlig ikke veldig bra, og problemet er at det er for mye reklame og det viser ikke forbedringen ellers er det et bra spill, det er derfor jeg ikke kunne gi dette spillet 5 stjerner
Altfor mange tilfeldige feilplasserte lange annonser. Eller tilfeldige forvirrende popup-vinduer som prøver å selge deg ting uten noen reell forklaring. Spillet ville vært morsomt uten det sleske salget
Dette spillet er som wow det er så morsomt, men det er mange annonser, men jeg hadde vett til å gi dette spillet fem stjerner dette spillet er det beste takk
Som dette spillet vil jeg ha nivåredigereren, og prisen er for mye
Uphill Rush Water Park Racing Rennsport thex
spillet krasjet på meg og vil ikke tillate meg å gå videre til neste nivå. prøvde rollercoaster-versjonen og gjør det samme
Bra spill
Dette spillet er så så fint, men samtidig er det for vanskelig, men enhver person spiller dette spillet med full sjel, han eller hun vil fullføre hele nivået, så alt godt til alle 😈🤗🤔🙂☺🙄🤓😘😍😛 😜😝😝😋🙋🙅🙏😻Ok ok, dette spillet uphill rush badeland slettet jeg to til tre ganger, men dette spillet så fint at jeg endelig lastet ned to til tre ganger. Og denne gangen bestemte jeg meg for at jeg ikke vil slette dette spillet. 💜💛💚💙👍👍👍👍👌👌👌👌✌✌✌✌✌✋✋✋✋✋✋👏👏👏👏👏🤘🤘🤘🤘🤘📿🕶🕶🕶👁👁👁👁👁👏👏👏👏.
noen ganger er løkkene vanskelige og snart gir du opp spillet og annonsene er irriterende
Kul
Det er det beste spillet noensinne som naturlig dette spillet en femstjerne som har laget dette spillet er kult det lærer deg å svømme så du noen gang går til et badeland du liker Jeg vil hjem dette spillet får deg til å like jeg vil gå til Vann park. Og ikke gjør deg redd for badeland nå Sophie spill dette spillet Good2Go hundevann til et badeland, men det krever litt for avling equate
Det er veldig morsomt å spille... Grunnen til at jeg ga 4 stjerner er at etter nivå 60 er det ikke noe annet nivå lenger... Men uansett var det et kjempebra spill💙
Dette er de beste, men 1-60 nivåene i spillet
Ingen for mange annonser.. Flott grafikk og du får gratis spenning selv ❤️👍✨✨✨✨✨jeg ser noe som må forbedres, det er bare perfekt for meg
Fint spill .men jeg har gitt 3 stjerner bare fordi det er sucg et problem. Det kan du også se, men bra
Jeg elsker spillet, men du faller alltid på hodet, vær så snill å endre det takk 😀
Vel, det er bra, men det inneholder mange videoer, men hvis det ikke hadde videoer, ville det vært veldig bra, men ikke en 5 🌟
Jeg likte ikke dette spillet på grunn av for mange reklamer
Dette spillet er veldig bra og jeg liker det ☺️ også dette spillet er veldig fantastisk 🤩🤩🤩
Jeg gir den 4 stjerner fordi jeg noen ganger blir sint av den, men det er gøy. Men å kjøpe haien er for mye diamanter 600 å få, jeg tar så mye tid, men jeg liker spillet
Dette er det verste spillet noensinne, det tar altfor lang tid å laste inn, og det bringer meg tilbake til alle nivåene når jeg trykker på et tillegg, så jeg kan få noe, så ikke installer dette spillet
Noen ganger gjør det meg irritert og det er mange annonser
Interessant spill Veldig interessant spill og vi kan fordrive tiden ved å spille dette spillet, det er derfor jeg ga fem stjerner.
spillet er veldig fantastisk, men jeg vurderte dette for Play Store fordi jeg har lastet ned dette 3 ganger, men det svarer ikke
마이토킹톰 (My Talking Tom) 캐주얼 게임 ztwu
Spillet åpnes ikke, det er problemet mitt, og hvis det går over og gir instruksjoner om at knappene er slik, så begynte jeg å trykke på det så det lukkes.
det er fint spill, men over hodet fall jeg må starte på nytt, så jeg måtte avinstallere, men jeg ga 4 stjerner
Bra spill . Du kan også ha nivåredigering på 40. nivå selv fordi vi må jobbe mer for å låse opp nivåredigering. Du kan også ha noen turer å kjøpe med mynt enten enn penger. Du kan også oppgradere spillet til flere ritt og karakterer. Jeg tror du kan oppgradere dette spillet bedre. Bra spill........
For mange meldinger selv etter fjerning av annonser
kjempe gøy
Uphill Rush Water Park Racing Трке smo
Spillet var glitchy og du kan ikke lage dine egne vannsklier før du er på nivå 60 eller du har 400 diamanter. 1 stjerne
Uphill Rush Water Park Racing Balapan sfu
Artig spill. Jeg kjøpte pakken og du sa ingen annonser. Jeg må fortsatt se de dumme annonsene hvert 20. sekund.
Dette spillet er fint. Men det er annonser i den. Jeg liker ikke annonser. Det er derfor jeg ga den bare 3 stjerner. Det burde være
Anta at du spiller dette spillet i 30 minutter, så må du se 25 minutter ANNONSE og du vil bare få 5 minutter å spille. Wish kunne gi 1/2 stjerne for innsatsen de har laget dette spillet😆😆
Jeg syntes at det er gøy blir litt iritert når jeg taper da
Jeg liker dette spillet, men etter ett nivå henger det, så jeg gir 3 stjerner 🌟
5-stjerners fordi spillet er veldig bra og karakterene er kule er veldig kule
da jeg fullførte nivå 1, virket bare prøve igjen-knappen, ikke kult
Det er sannsynligvis det beste spillet noensinne. Jeg elsker hvordan de gir bort gratis ting hvis du bare ser en annonse.
ikke veldig dårlig og er ikke veldig bra jeg likte ikke dette spillet i det hele tatt